donderdag 13 mei 2010

Show you...

my bikinis! I have a lack of inspiration right now, ain't waering an inspiring outfit at all and try not buy anything so can't show you that. Instead, today I tried to clear the mess in my room, including checking which things I still have but forgot about. Such as bikinis. I'm so not gonna buy anything new! Damn. had no clue I still have this much. And I use like 2/3 pairs each YEAR! das zund (as we Dutch people would say) no proper English term for that, closest would be it's a shame I guess? A sin is a little bit overdone. Anyway, enjoy, these are just the sets, I have some loose tops and bottoms that don't match too but they are not on the picture.



Left to the right, up to down: Primark, H&M Trend, Matthew Williamson for H&M, don't remember, Primark, H&M, H&M, Primark, H&M, H&M, Primark, H&M.

10 opmerkingen:

  1. wauw jij hebt veel bikini's!! :D die grijze en blauwe echt heel leuk!

    ik kende zelf gelukkig geen mensen die zijn overleden, gelukkig hebben mn tante en oom het overleefd :)! xoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow je heb veel en leuke bikinis!!

    Dankje meid, soms scheelt het idd wel als je geen credicard zou hebben hahah. Ik ga a.s. zaterdag naar parijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the bikinis :D and that white swimming suit!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!! You have really pretty bikinis! My favorite one will be the purple print in the middle! xoxoxoxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow jij hebt er veel haha!
    Ze zijn wel allemaal heel mooi;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi! jij volgde mij maar ik ben mijn volger kwijtgeraakt :), die 2 onderste bikini's zijn leuk! in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, veeel! die van minnie mouse is leuk :p x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel! Die zwarte bikini met stipjes is echt cute

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoveel bikinis :O Die mickey mousa is echt te leuk haha en die twist bikinis heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha lekker veel, ik heb er volgens mij net zoveel :p ik vind je eerste bikini (links boven) het mooist!

    De shoes lopen erg lekker, ze zijn echt supercomfi, had ik niet verwacht eerlijk gezegd!

    En voor 10 euro is het een mooi bloesje hoor, ik moet gauw weer eens naar de winkels zeg, ik mis alle sale dingen haha

    BeantwoordenVerwijderen